4/2

Mhahah, tjohej (; (aa)
Skolan gick okej, fast segt. Men, efter skolan stack jag , Astrid & sarah hem till mig och vi åt kakor och kollade på one tree hill.. mihiih, (:

Lite kul faktiskt, vi stod och snacka om one tree hill,
Sarah; jag har aldrig sett det tror jag
Astrid; har du inte ? det är jättebra, jag har bara sesong 6 kvar
sarah; vilken kanel går det på?
ASGARV !
fattar ni ? hon sa kanel ist för kanal xD

Jag är faktiskt inte sugen på att skriva blogg just nu, tänkte gå och kolla på tv, lr ngt annat. aja,  lägger in en bilder från idag, skriver ikväll eller imorrn, hejdå hjärta michis


Outfit ;
En svartvit tröja,som jag inte vet var den kmr ifrån,
 ett ljusblått linne som jag fick av min halvsyster,
blåa jeans & min väst ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0