Ehm, aha..

Nu sitter jag här efter en lååååång skoldag, menar verkligen en jäättelång. Vi började 09.35, och slutar egentligen fyra, men vi fick sluta tio i fyra.. Men jag älskar dom två sista timmarna, för då får vi fika, och göra typ vad vi vill, det är inget jobbigt lixom, det är as skönt ! :) Jag tog bussen hem me jättemånga, men jag och jessica tog sällskap en bit, men sen skulle jag upp för halkigagenvägen, så vi sa hej då, sen ringde hon mig när jag kom hem, hon sa inget speciellt, bara att det gick en läskig gubbe bakom henne, haha, sötnos ! <3 nu ska jag inte göra så mycket, ska bara slappa, sen har jag träning kvart över sex, men mamma ska köra mig typ tio i, för hon måste hinna till apoteket innan det stänger , . Det är jättekallt ute, mycket kläder ikväll "/ , Uschusch ... Menmen , skriver mera ikväll/imorrn,

/m'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0