Fy på MIG !

Precis, fy på mig !
Jag har varit sämst på att skriva i den här bloggen, men nu ska det bli ändring -.-
Det här lovet har varit skit mysigt.
Jag har varit me Michis på hennes land, och det spöka som fan...
När vi var nere vid sjön så lät det som en val som skulle döda oss. Jag höll på att dö.
Det spökar i deras hus där också, iallafall så länge Michis pappa inte var hemma. HAHAH, vi skrämde upp oss själva.
Aja, sen har jag och Michis varit i Habo som ligger i Jönköping.  Vi var där med min farmor och hälsade på några vänner.
Och Fredag den 27/2 är en oförglömlig dag.. men vi ska inte ta upp det här och nu.
Men allt har blivit bra nu, som tur är (;

Just nu ligger jag hemma, har feber.. usch usch, det är så tråkigt !
Jag ska berätta lite om går dagen ; haha
Jag gick upp vid 8 för jag skulle till älskade Linus.
Jag kom dit typ vid 10 tiden, då vi gick hem till honom och hans mamma sätter sig och pratar med mig om när hon gick upp och hur trött hon var och allt.. Haha hon är så söt.
Men Linus och jag satt och kolla på tv ett tag,
tills hans bror gick upp då vi gick in på hans rum ^^
Haha, aja ni behöver inte veta allt men sen vid 15.00 så gick vi till bussen för jag skulle till min dans.
När jag kom fram så var allt stängt, jag blev as sur... haha, menmen pappa fick hämta mig i Brottby
och köra mig hem..

Här kommer lite bilder (:


       
   

1- Louise kan inte sitta still (: haha när vi var i Habo
2- Josefine, hon vi kom och hälsa på i Habo.
3- Jag, hemma hos Michis mamma (:
4- Min hand, ett inristat hjärta på handen.
5- Haha, jag är lite busig.
6- Jag älskar dig Linus Lindeborg
7- Föralltid? Michis du är min ängel min soulmate mitt ledljus, jag älskar dig från botten av mitt hjärta.

Pussar eran Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0