Gokväll :)

Japp, rubiken säger allt, eller ska jag säga god natt?
Haha, humor alltså, Men ändå. Johanna kom väll vid två typ, och vi fixade oss direkt för att åka hem till simon, där steffe va oxå, vi vi träffade dom till halv sex, För att vi skulle ta bussen som gick tjugo i sex. Menmen..
När vi kom hem åt vi, sen åt vi efterrätt, typ pannakotta eller vad det heter, och det var faktiskt jättegott,.. Sen skämde vi bort oss med tvtittande & popcorn & Godis . Hihi, jag fixade johannas naglar, på ena handen, så hon har fått fransk manikyr :D , och jag har fixat båda mina händer, haha, blev faktiskt rätt så fint, men inte det finnaste dåråh men ändå.

Imorrn har jag samling tjugo över ett i älvsjö, fotbollsmatch, kvartsfinal från nån cup eller vad det var :S , kommer inte ihåg, men i alla fall, så kanske inte hinner skriva förens imorrn kväll, men vi får se imorrn :)
Aja, nu ska jag nog göra som johanna har gjort, gå och lägga mig, men först smsa, för jag orkar inte sova än, =) 
Jag lägger in en massa bilder imorrn, men orkar inte fixa dom nu, så , aa .
 God natt, Michaela.


Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: tack så mycket =).

ingenting xD

själv? <3

2009-03-22 @ 11:17:37
URL: http://sandravanilj.blogg.se/
Postat av: Sandra

sv: haha ja han är söt xD<3

2009-03-22 @ 11:18:19
URL: http://sandravanilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0