Jippi (;

japps, rubriker säger allt, jiiiiipppii! Jag har hittat en säng, så pappa ska köpa en ny säng till mig, äääntligen !  Jag tror iaf att det är 100% säkert att jag ska köpa den, jag vet nt va pappa har snackat me den dära tjejen om (; mihiih,. Sen jag skrev senast har jag faktiskt duschat, packat , druckit frukt smothie , suttit vid datan, och pluggat lite. ojoj, hur hinner jag egentligen ?  en timme lixom .. typ ? men strunt samma, nu vet jag inte vad jag ska göra, ska bara ta det lugnt, och packa lite mera, jaja, skriver mera när jag kan, hjärta Michaela


- från i torsdags, men ändå..
jag vill bara att allting ska bli som förr, snälla, förstå det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0