tiihihih , KALLT !

Hejsansvejsan ! :)
Jag har inte hunnit skriva förens nu, eftersom jag har haft mycket att göra , och framför allt har jag haft grymt kul ! Skolan gick fort, på franska fick vi bestämda platser, och jag fick sitta bredvid lukas -.- , uschusch, men ska inte klaga, eftersom jag gick "beröm" och komplimanger efter franskalektionen,. Carina hade satt mig bredvid honom bara för att hon tycker jag är en snäll person och en tjej som kan börja prata med vem som helst, och det är faktiskt sant, men ändå. Och att han var en speciell person, och det är han.. Men ajja, ni skulle fatta om ni visste vem det är, för han är , mobbad eller vad man ska säga..

menmen, efter skolan drog Jag, sarah , Wilma & Jessica A hem till Jessica F ! Vi va där, och Sarah drog vid halv två, så vi kelade mest med katterna, och retade jessicas storebror x) hiih, vi bakade kladdkaka ! :D , och Calle, simon, theo och ludde kom springades och busplinga, och sen så sprang jag och jessica f ut i bara strumpor, och jagade dom , men dom stannade utanför så , aa, vi satte oss och snacka med dom, eller i alla fall jag. Men ändå, jag drog hem vid halv fem, vilket alla dom andra gjorde oxå . Jag skulle träna halv sex, så jag åkte hem, bytte om och satt vid datan och tog bussen 17.19 . När jag kom ut snöade det som in i h*lvete, ! asså verkligen skit mycket, så jag snackade med frida till spotrfältet, sen vid busshållsplasten träffade jag Astrid och Emelie, så vi tränade i snöoväder, -.- , ont gjorde det , och det var jättekallt. Men ska inte klaga, pappa hämtade mig, åkte hem, duschade , åt , kollade tv och nu sitter jag hära, ska kolla på let's dance, men tänkte skriva lite först.

imorrn , ska jag gå upp halv sju, ska vara i uppsala klockan nio, vi har nämligen cup ! så jag kommer nog inte skriva imorrn, för jag ska nog till johanna Direkt efter, pappa ska nog skjutsa dit mig, men det beror på hur mycket klockan blir, men så jag skriver på söndag istället i sånt fall. jag kanske inte ska träna på söndag, det beror på mina knän, men pappa ska tejpa dom i morrn ,så får vi se om det går bäättre ;D , 
 
Aja, har ingentign mer att skriva, ska slappa resten av kvällen, men ska snart sova.

Lägger in miljontals av bilder nu,
pussar så länge , Michaela'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0