bajskorv

Hejsan alla gullungar, haha! :D
jag är typ huper, eller vad man ska säga, jag är jätteglad  , men jag har ingen anledning till att vara glad, egentligen bör jag vara jäääättesur, eftersom dom inte tog bort min tandställning idag, men tydligen är jag glad? usch,  jag är konstig ibland alltså.

Menmen, dagen har väll varit rätt så bra, på idrotten körde vi först olika bollsporter, sen hade vi hopprepstävling, och såklart ska mina knän börja vika sig, så jag kunde inte gå, så jag säger de till min lärare, men han bah , nej , du måste vara med , sen säger jag nej så ställer han sig och skriker på mig, men jag orkar verkligen inte bry mig, för jag kunde inte ens gå,. Resten av dagen gick väll finfint, orkar inte berätta allt i det minsta detalj, som ni kanske märker, menmen.

Efter skolan drog jag och sarah hem till mig, och vi fikade mellis, det blev mackor med te :D sjuuukt gott faktiskt, sen sprang vi till bussen och åkte till tandläkaren i sollentuna, och dit skulle ju då jag.
Jag bytte tråd i underkäken och fick en jävla massa gummisnoddar, så i två veckor ska jag bara ha på nätterna, sen ska jag ha hela tiden, och jag vägrar, men jag gör allt för att få bort den. Ska nog ta bort den i maj , (: Längtar verkligen !

Outfit ( orkar inte lägga upp bild )
Meen,
jeans, grått linne, och en va ska man kalla den ? en tygtröja, xD haha :P


 Menmen, nu ska jag snart äta, Skriver mera senare kanske,
pussar michaela ! <3

Kommentarer
Postat av: Sarah <3

Vadå bajskorv ? x) <333

2009-03-23 @ 18:55:53
URL: http://osvikbar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vet inte, xD jag hade lixom tråkigt, och va huper, och kom inte på ngt annat XD <3

2009-03-23 @ 18:58:37
URL: http://foreveryouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0