sen senast jag skrev

Shabbashena, skrev inte igår, förlåt för det, men jag va upptagen med massa andra saker ! (:

i Fredags åkte jag hem från skolan och åkte hem till pappa, gjorde ingenting, sen ringde mamma och sa att hon va utanför så jag bar upp mina väskor och lite sånt, sen duschade jag en snabbis och Frida & simon kom. Vi gjorde inte så mycket förutom att vi fixade oss eennn heeeeeeeeel del ! och åt middag.. Sen typ vi kvart i sju bussen och åkte till Galaxen. Jag och frida skulle ju då driva me alla  wannabe's, och vi lyckades nog väääääldigt bra ! :) Det var faktiskt riktigt kul, tkr iaf jag (:  ska inte gå in på en massa detaljer, ska inte skryta heller, så jag ska nog vara tyst nu x) , iaf, fridas mamma hämtade mig, henne och simon vid halv elva , så vi fick skjus hem och när vi kom hem tog vi bort allt smink och sånt, sen la vi oss i soffan och kollade på när lammen tysnar, men den var jättetråkit i början, så vi bytte till patrick 1,5 , den var faktiskt riktigt bra, och sorlig på samma gång.. hihih. sen gick vi och la oss vid typ halv två, precis när vi skulle sova ringde min mobil, jag tror de va Hugo & Simon, men jag vet inte, . menmen, gick samma.



Japp, så såg ju då vi ut .. ngn som såg oss? :)
Svarta shorts, vitt linne, leopardhårband, leopardband runt benet, solglasögon, och överdrivet smink .

Lördag den 14 mars
ringde väckarklockan halv tio, så vi gick upp och åt frukost och städade rummet, och fixade oss sen gick frida hem vid tjugo i elva, och kvart i elva åkte jag, pappa och min brorsa sebastian till edsbergs sportfält för jag skulle ju på träning, sen fortsatte dom till solna, men vet inte vad dom gjorde dära, men ändå. Träningen gick väll bra, fick så otroligt ont i knät ! Kunde inte gå eller någonting :s, Alla tränare i Sollentuan united var dära, för att kolla på oss , det är lite pinsamt faktiskt :$ menmen, sen kom pappa och hämtade mig och vi åkte hem, jag skulle bada men vi hade inget varmvatten, så duschade bara håret, haha, sen satte jag mig vid datan, och efter en stund bakade jag kladdkaka för pappa ville det.. sen gick jag ner till vivo me min lillebror och hans kompis för att köpa godis, chips och karamellfärg :D hahaha, alltså i fredags på no:n fick vi göra slime, så vi gjorde det hemma idag oxå ;) sen kollade jag på tre avsnitt one tree hill, eller det kanske va två, strunt samma.

ska snart äta, sen vet jag inte vad jag ska göra , kanske träffa steffe, det beror på hur jag mår, just nu har jag jätteont i huvet och är jääättetrött ! Annars blire nog bara en filmkväll för mig.. ensam... Menmen,
pussar michispickis


ouftie i fredags ;
leggings, vit kofta, svart kort klänning, vit tröja.

BTW ; klicka på bilderna så blir dom större !

Kommentarer
Postat av: Sarah

Dt var nån som ringde men kl 01.30 oxå med dolt nr men jag han nt svara x) <3

2009-03-15 @ 00:42:45
URL: http://osvikbar.blogg.se/
Postat av: Michaela (michiiis@)

men haha, det var jag och frida som ringde dig ;) <3

2009-03-15 @ 00:56:21
URL: http://foreveryouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0