God natt

Tjabbatjena, idag var det en vanlig skoldag, förutom att jag inte var me på idrotten, men resten var vanligt. Men i alla fall, efter skolan drog jag och sarah hem till mig och vi åt nudlar och kollade på tv, sen betämde vi oss för att sitta vid datan, så jag skulle kolla min mejl och då hade jag fått mejl från kim, där det stod att det var träningen idag klockan fem ! och då va klockan halv fyra, och det är lixom i norrtälje, så sarah fick gå hem, och pappa fick skjutsa mig till danderyd, och vi hann nästan precis, fick vänta på bussen en liten stund, men sen fick man bara sitta dära och åka till norrtälje som tar ca en timma, jäääättekul lixom . Men, morfar hämtade mig på stationen med hunden i bilen, så fick vi åka till hundklubben där dom hade ett litet upprop, så jag kom 10 min sent.. Men , bättre sent än aldrig, right? Sen fick jag presentera mig, och en massa. sen gick vi ut och körde en liten bana. Det var slaskigt och lerit, jag hade inga kläder på mig, bara tighst och en klänning och en tjocktröja, jag hade inte träningsskor eller nånting, utan det var bara att träna och fryser häcken av sig ! jag hade ingen känsel i mina fötter, så efter tränignen fick jag låna mormors strumpor och hade påsar på fötterna,. så åkte vi till donken och åt, sen skjutsade hon mig till bussen och sen åkte jag hem.. åkte tjugo i åtta och kom hem fem i nio, guuudiigudiii alltså.. Sen dess har jag suttit hära och duschade i SKOLLHETT vatten, as skööönt !
Men nu ska jag sova, har huvudvärk och är jäääättetrött.
Bilder kommer,
god natt allihoppa ! / m'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0