våffeldagen

Idag är det våffeldagen, och det ska bli riktigt gott med våfflor till middag ! Just nu sitter jag och väntar på mamma, eftersom vi ska äta när hon kommer hem, och jag är riktigt hungrig. Idag fick vi sluta 45 minuter tidigare, eftersom vi bara hade en kvarts so, för våran lärare skulle ha nationella proven med 9an, så matte började kvart över ett , iställer för fem i två, så vi fick sluta kvart över två i stället för fem i tre ! :) Haha, någon som fattade ?
Efter skolan drog jag i alla fall hem, fixade te och satte mig vid bordet och pluggade, gjorde faktiskt väldigt mycket, satt väll i 40 min , hihi, Sen la jag mig i soffan och sov, till halv fyra, då kom alla hem och jag kollade på stallkompisar , för felix skulle kolla va det var, så jag kollade på det. Det är faktiskt rätt så kul, tkr i alla fall jag som är hästintresserad ?  Menmen, sen satte jag mig vid datan , och då hörde jag hur mycket Emilia skrek, så jag gick upp, hämtade en napp & en bok, och la mig i sängen och läste för henne, sen läste jag lite själv oxå. , jag läser ps i love you, och den är faktiskt riktigt bra, en bok jag kan rekomendera i alla fall ! Menmen, ska äta sanrt, sen hade jag tänkt att gå ut och jogga, men det får vi se, det kanske inte blir av eftersom jag har ont i knäna. Menmen, kisses m'


Ser det inte helt otroligt gott ut ?:D
tänk, det ska jag äta nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0