ååhh..

.. Va jag är trött ! Jag vet inte varför jag inte går och lägger mig, men jag gör bara inte det. haha, har lust att stanna uppe :) haha, men ska snart sova. Jag åkte till vallen idag med Jenny och där träffade vi Sampe och Emil, så vi gick till vallen och efter ett tag kom Benjamin och sen kom Jens. Men jag och jenny drog hem och käkade och sen åkte jag tillbaka och va med Jonte, Dimitri, Jens, Emil & max, men Jonte och Dimitri stack efter ett tag. Vi spelade bara fotboll och kollade på  en match , hahaha, så tråkiga vi är, men vi har ändå kul ? :)

Jag träffade min Gud mor och min kusin där så hon skjutsa hem mig :) så slapp jag åka buss, plus att jag fick stanna ute en halv timme längre.. Hö-hö :) Så nu sitter jag här, vid datan och kollar på tv.
Imorrn kanske jag ska träffa Jenny och en massa på vallen, eller träffa johanna, och ska kanske träffa tobbe nångång. Har inte bestämt något så jag får tänka tills imorrn.

Aja, va har ni gjort idag? :)
Hejdå så länge.


JENNY, FÖRLÅT, VERKLIGEN FÖRLÅT, JAG ÄLSKAR DIG !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0