en match med skratt, ilska & tårar

God kväll allihoppa ! :) Jag spelade ju match och vi vann med 1-0. Haha, det va faktiskt jättekul, ska berätta ;

En tjej i mitt lag gjorde ett inkast och jag tog emot bollen och tänkte skjuta upp den. Men då kom det en tjej framför mig och fick bollen rakt på käken. Hon får jätteont och börjar gråta. Då kommer det en annan jätteliten tjej och bah " vafan gör du?" Jag  " jag spelar fotboll och sköt bollen, är inte det det man ska göra ?" hon , gav mig värsta biatch-bliket och gick till hon som blev skadad .. HAHA !

Sen Astrid i mitt lag dribblade bollen till målet, men blev stoppad av att en tjej typ sparkade henne, med flit då dah eftersom hon och en annan garvade ihjäl sig typ. Då sprang jag till den tjejen när jag fick bollen, gick in med kroppen hårt som fan, och hon flög några meter :) och då va det jag som garva, inte hon. TAHAHHAH !


Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig tror jag, och läsa & plugga. Så vi hörs imorrn.
Men imorgon ska jag till läkaren klockan kvart i fyra så pappa hämtar mig i skolan klockan tre, så skriver när jag kommer hem.
Ha det bra, Pussar ! :D

Kommentarer
Postat av: Hanna

ingen orsak , hoppas jag var till hjälp :)

2009-05-26 @ 21:03:26
URL: http://hannaaakesson.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hörs imöööra :D

2009-05-26 @ 21:10:49
URL: http://carolinenorling.blogg.se/
Postat av: vanessa

ha de bra själv :)

2009-05-27 @ 18:42:13
URL: http://vanesss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0