Förlåt..

.. För att jag inte har skrivit idag, men jag har helt enkelt inte hunnit med datan. =) Jag vaknade vid kvart över elva, åt frukost, fixade mig och sen åkte jag till vallen vid halv ett. Där var en massa folk ! Orkar inte rabbla upp alla namn. Sen gick några så vi som va kvar körde fotboll.Höhö, sen åkte jag hem vid halv fyra.

Efter ett tag cyklade jag till Lydia, och sen vidare till sollentuna vallen eftersom jag skulle på träning, träningen va skit kul och flumm ! (: Efter det cyklade vi hem igen och jag duschade och sen kollade jag på dirty dancing 2 , den va skit bra !
 
Aja, just nu sitter jag här, kollar tv och äter musli med youhurt * stavning *. Det är faktiskt gott :)

Helg planering :
Fredag: umgås och sen på kvällen har jag match och efter det ska jag till landet.
lördag: landet
söndag: landet och hem där i från.





Jenny, jag saknar dom goda godisarna :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0