Fotboll love, love , love

Hejsansvejsan allihoppa. Just nu ligger jag i sängen, fick låna Inas bärbara =) Hihi. idag gick faktiskt skoldagen fort, höhö. Efter skolan tog jag bussen till vallen och där träffade jag Emil, Sampe, Jonatan, Micke, Max, Kalle och sen efter ett tag kom Frida och Jenny, vi spelade fotboll och gick till vattnet och badade fötterna, eller om man ska vara rätt, jag badade fötterna, ingen annan gjorde det...  :( Det var jättekallt ! :O Menmen, sen kom en massa,  och vi spelade fotbollsmaatch mot några andra ! :D det va skit kul tyckte iaf jag, men grymt varmt :O Aja, nu ska jag fixa lite saker.,
skriver senare, ha de bra !
Va har du gjort idag ? något du vill dela med dig? =)



( klicka på bilderna så blir de större)
Jag igår :
Svarta tighst
Svart kort kjol
vit-randig tröja
flätor =)



(ursäkta suddiga bilder)
Jag idag:
Inas mjukisbyxor
vitt linne
svart kofta
färgig sjal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0