Hoppas verkligen ....

--- Att ni förlåter mig . Jag skriver typ aldrig längre känns det som "/ , jag ber verkligen om ursäkt, så förlåt mig (aa) Jag lovar att jag ska bli bättre, ! och jag hoppas verkligen att jag håller det. Men jag sitter inte vid datan lika ofta längre :S

Den här veckan är fett skön.
Idag jobbade jag i köket i en och en halv timma, och sen jobbade jag i biblioteket i typ 5 min xD
Imorrn börjar jag halv nio, och slutar halv tre , har temadag så inge lektioner,
samma på torsdag.
HÅÄÄÄRLIGT !

Kommer lägga upp en massa ego-bilder nu,.
Jag lovar att jag ska börja skriva oftare.
Imorrn ska jag till vallen med en massa folk, höhö.

Massa kramar från en trött Michaela ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0