min helg

Hejsansvejsan ! ;) Nu är jag hemma igen och tänkte berätta va vi gjorde ! :) I fredags spelade jag ju match.. Och jag kan bara säga en sak, ! Jag är trött på mitt lag, för alla ger upp i halvlek, vi tappar inställningen och alltid ! det funkar inte då, då kommer vi aldrig vinna :S Det är en sak jag ska säga till Jens, Min tränare.

Sen åkte jag iaf ut till landet och vi handlade på vägen, och sen på lördagen åkte jag och min lillebror fyrhjuling till farmor och farfar två gånger och vi åkte jättemycket överrallt och på kvällen hade vi kvällsmys med en massa tjockissaker (aa), och sen idag så grillade vi korv nere vid vattnet och sen har vi städat och haft jättemysigt :) 

Jag har fotat över 100 bilder, så tänkte fixa ett bildspel med dem, va säger ni om det?

Aja, ska fixa det och en massa nu.
Hare bra, / michaela


Kommentarer
Postat av: Stephanie

SV. går du i något fotbolls lag ?? =P

2009-05-24 @ 17:36:49
URL: http://steffiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0