tjabba

.. Skolan gick fort, i slutet hade jag ett litet möte med några i min klass, det gick inte bra, så jag åkte hem, snackade med frida, och sen åkte hem med calle och oskar. När jag kom hem satte jag mig och pluggade, och har gjort det tills ungefär nu. åt nyss, tre rostade mackor, och Lydia kmr och hämtar mig klockan sex. Då har jag träning till åtta, då ska jag plugga, äta & duscha, så klockan nio ska jag kolla på andra avenyn och plugga. Vi får se om jag skriver mer idag, har inte det humöret just nu. Jag har 88 glosor tills på fredag, i franska !

Nu ska jag fortsätta plugga & byta om.

Va har ni gjort idag och hur mår ni ? :)
Hejdå så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0