täby centrum med pappa :D

Hejsansvejsan alla bloggläsare ! :)
Idag har det inte hänt så mycket, dagen rullade på och på hemkunskapen gjorde vi rulltrårta, det var jääättegott (: Efter skolan hämtade pappa mig vid ica och vi åkte till täby centrum, för att byta den tröjan jag köpte igår till en mindre storlek, och så köpte jag ett par rosa skor (: bilder kommer imorgon. Menmen, sen åkte vi hem och jag satte mig vid datan, och jag har pluggat & packat oxå. nu har jag ätiti, och nu hade jag tänkt att bada och kolla på one tree hill, men vi får se hur det blir med det.
 
Jag vet inte vad jag ska göra i helgen.. ingenting planerat, förutom träningar..
fredag; träning kvart i sex - kvart i sju
lördag; zoonträning, vad det nu är.
söndag; 10-12 , träning eller match.

det är min helg, men ska försöka hitta på någonting, vilket inte är svårt, men vi får se vad jag orkar.
hihih, aja, ska fortsätta med nånting annat, skriver kanske senare,
pussar michaela.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0