Min lördagkväll

Efter middan stack jag hem till Jessica och träffade Nikki och ngn ful idiotiskt 97:a.
Påväg dit mötte jag Jan, Albin, Cissi, Pierre, Johan,. Dom var jättedumma mot mig, dom putta ner mig i snön och la sig på mig, .. så jag låg där med ansikteet i snön, mysigt värre alltså !
Hemma hos Jessica gjorde vi typ ingenting, absolut ingenting. Men det var jättemysigt att träffa Nikki, har saknat henne grymt hårt mycket alltså !
Sen stack jag hem vid tio och la mig i soffan, tog chips & cola och satte på Rallybrudar , den va rätt så bra, men inte den bästa.
Imorrn har jag match på sportfältet klockan halv tre, kom och kolla vettja !
Menmen, ganska onödigt inlägg, men, haha xD

Massa kyssar från en halvtrött Michaela.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0