Tingeling

Idag har det inte hänt så mycket, skolan och det rullade på. På No:n, har vi kemi, och vi experimenterade idag, det var jättekul ! först skulle vi tända ngn gas, sen skulle vi ta en tändsticka och tända på den så det brann, sen skulle vi koka vatten och blablabla, sen hade vi ett skojlabb och då fick vi ngt som såg ut som en liten pappersbit, som man nt fick röra och sånt, så om man tog in den i elden blev det en jättestark, fin lampa. Vi fick nt fota, så jag har inga bilder "/ 

På lunchrasten va ja me Emelie, och jag bestämde att vi skulle sätta oss ner på marken, så vi gjorde det, på asfalten alltså, så kommer det några från 9e och skriker wannabefjortisar till oss? :S så sjukt omoget ! Jag fattar inte vilket liv vissa har,  kallar några fjortisar bara för att vi ligger på marken lixom ? usssscchhh ! Så jag svarade att dom skulle kolla på sig själva så får dom reda på vilka som är fjortisar, för dom är usch, väääärsta hemska, fula & tjocka fjortisar !
Vi fick sluta från mattelabbet när vi hade gjort en uppgift, så vi slutade kvart över tolv, ist för kvart i ett =) , jag tog bussen hem och sen när jag kom hem satte jag mig hära och fixade nudlar och saft, så åt det nyss... ska åka om en halv timma, och träffa bästastevännen som är en rumpnisse (: hahaha. Pappa kom hem nyss, intressant va  ? *nat*
 Menmen, ska hitta på ngt nu, skriver så fort jag kan, pussar Michaela.



1. Taget igår, outfit ; svarta jeans, vit kofta, beige linne, guldigt halsband.
2. min hand idag, ritade på mattelabbet, ( ursäkta för en dålig bild )
3. Från igår på hemkunskapen, tyckte de va fint (;
4. Jag i morse, haha. outfit ; Rosa kofta, svart linne, svarta leggings, vita strumpor och guldhalsen, & silverhalsband me ett hjärta.
5. Jag och Emelie skickade en massa bilder till varandra, hon skickade på sin tekning på bilden, då skickade jag en bild på min mattebok (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0