Match

God morgon alla sovtutur. Vill ni veta när jag gick upp i morse? Jag gick upp kvart i åtta ! På en lördags morgon ? :s uschusch, hemskthemskt.
Vi spelar i alla fall jättebra på matchen, men vi förlorade med 2-0 , eftersom de fick tur mål i andra halvlek. Vi mötte bp, . De körde skit fuuuult så när vi körde fult tbx så fick vi utskällning av dommaren, det va så sjukt taskigt. Och jag har stukat handleden, eftersom en tjej som va helt idiotiskt mosade den, höhö.

Men i alla fall, nu har jag precis duschade och ska upp och äta, eftersom jag ska till landet i dag så får ni klara er till imorgon, skriver kanske igen senare, annars får ni ett inlägg + bilder imorrn !

Hejdå och ha det så bra. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0