Pyramid

Hejsansvejsan allihoppa! :) 
Idag har det bara rullat på i skolan, och sen efter skolan drog jag till sollentuna vallen och träffade jääättemånga människor ! orkar inte rabbla upp alla. Men vi spelade i alla fall en fotbollsmatch mot min storebror och hans kompisar. Och det slutade med att Johan, min brors kompis sköt det hårdaste han kunde rakt in i mitt revben, så jag fall ihop och kunde inte andas, har fortfarande ont, menmen.. Sen sköt lukas ett skott på min hand, och jag stukade ju den typ förra veckan, så nu har jag fått ont igen , haha,. och sen skulle jag sparka Johan på smalbenet, men det va jag som fick ont... Tycker nog ovanligt synd om mig, eller va tycker ni ? xd

Haha, det var faktiskt jättekul, men hela dagen slutade med vattenkrig, Blev riktigt blöt faktiskt. Menmen, sen åkte jag och frida hem och vi snackade en hel del.. hihihi, åt pannkakor för ett tag sen :)
nu ska jag faktiskt nog börja fixa mig till sängen, för jag är så otroligt trött och jag läser flera timmar, ( fasnar i boken " när jag hör din röst " )

Imorrn har jag match mot österåker klockan fem i halv sju på edsbergs sportfält, kom gärna och titta ! :)


1. Jag i fredags :)
2. Jag imorse, innan jag bestämde mig för andra kläder
3. Same
4. äntligen bestämde jag mig för några kläder och det blev,
- Svarta korta shorts
- grått linne
-rosa tjocktröja
-fläter
-svarta klackskor.
5. Jupp, same. fast med mina älsklings glasögen :)
6. precis innan jag gick till bussen
7. Jag och killarna gjorde en pyramid på rasten, jag va underst... Riktigt duktigt faktiskt :) Nor fotade, <3
8. same, same , same

Det finns en massa mer bilder, men jag känner mig så ego eftersom det är massor av bilder på mig och nästan alla ser lika dana ut ;D

Kommentarer
Postat av: Naasra

tack så mycket sötnos , fast det var en vän som gjorde t mig !<3

inte mycket , faktist skola och skitmycket plugg !

självdå?<3

2009-05-25 @ 21:21:05
URL: http://naasra.blogg.se/
Postat av: Matte

Du passar fan sjukt bra i leggins och shorts :P <3

2009-05-26 @ 10:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0