resultat

Fick reda på franskaprovet, och hade 88,5 av 106, det är rätt så bra antagligen, men jag hade kunnat bättre, hmhm... Vi började se på en film på franskan, som handlade om typ pizzabud och massor, det verkar faktiskt bra ! :)

Efter skolan drog jag hem och fixade och åt, sen åkte jag till Norrtälje. Träningen gick bra tills min hund atackerade *stavning* två andra hundar, då fick jag damp och gick där ifrån eftersom det va slut. Sen åkte jag direkt hem och kom hem vid halv nio, då åt jag middag och nu ska jag faktiskt gå och lägga mig.


Hur har din dag varit? :)
Skriver imorrn, god natt och sov sött <3

Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

ja men huvudsaken är ju att slutbetyget är bra :)

2009-05-12 @ 10:27:52
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: Frida

aa okeej=) göra ikväll då? kolla semifinalen i eurovision?=)

2009-05-12 @ 13:11:23
URL: http://psicho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0