3 timmar håltimme

Shenapena allihoppa ! :) Vi fick reda på att vi hade inställt hemkunskap, och innan hade vi lunch, så vi fick över tre timmar håltimma. Så jag och  Nor drog hem, fixade mat, det blev pasta med pesto :) Sjuuuukt gott seriöst ! Sen hoppade vi studsmatta och tog en massa bilder, lägger upp dom senare. Sen satte vi oss hära, och vi börjar tjugo över två så vi måste åka om en lååång stund. Menmen, efter skolan har jag först klassresemöte, och sen har jag träning. och jag måste packa och plugga ! Så vi får se om jag hinner att blogga, men aja. Ska försöka hinna lägga in bilderna sen, om jag nu får lägga in ngn på Nor, men annars blire ngn på mig ;D
Aja, pussar från Michaela.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0