God natt, sov sött, för det kommer jag.

Hejhej, Sista inlägget för idag,. Jag hade faktiskt tänkt att gå och lägga mig , eftersom jag inte sov så mycket i natt, och för att det är skola imorrn, men jag har sovmorgon till halv tio, och slutar fyra,.. jag är så grymt trött, så jag skriver igen imorrn när jag kommer hem. Men har träning 18.30-20.30.. Typ spelmöte och löppass, jag fattar inte riktigt menmen.  Jag saknar redan Johanna, har vart med henne varje dag sen i onsdags lixom.. Menmen, vi kanske träffas på fredag, :)


Jag och jenny i typ onsdags, ÄLSKAR DIG BABY ! ( klicka på den)


Haha, simon i onsdags i think, drooooogad !  ( klicka på den)


Snodde den från Jenny, tagen i onsdags.
HAHA, det är ju jag... Man ser ju dock jääättemycket, men ni får nöja er med den tills jag har tagit lite fotot från johanna, eftersom det finns en jättefin på mig, och från min kamra där det oxå finns massvis med underbara foton.

Men, nu som sagt ska jag sova,. Ha det bra allihoppa, God natt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0