Oh yeah (:

Antagligen är jag på sjukt bra humör eller så är jag väldigt över trött? ;o
Jaja, andledningen till att jag inte skrev igår var för att jag sov i Syrrans nya lägenhet ^^
hon har inte någon dator där så sry babes..
Igår hade vi Prolympia loppet som är ungefär 5 kilometer ;o och jag kom typ sist... haha
Erik Bruno i 9an vann på 14,30 minuter och jag gick på 36,35 minuter -.- hur seg får man vara egentligen.
vi slutade direkt efter loppet och då tog jag bussen till syrran, åt en glass vid ica sen åkte vi in till stan.
JappJapp, var lite extra känslig också för ville inte ta min medicin igår och jag typ bara grät och grät.. -.-
Och Idag så var hela klassen på Erikdalsbadet i stan :D
Det var skit kul (:

inte så mycket mer har hänt...
Orkar inte ladda in bilder så ;d får nöja er med gamla... Mohahaha





Mongo (:
Jag älskar dig otroligt hjärtat <3

Kommentarer
Postat av: k

omg BRUNO? pro erik?! hahahaha

2009-05-01 @ 22:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0