Socialdag

TjabbaTjena ! :) Jag känner att jag har varit riktigt social idag, eftersom jag inte har varit med någon, och jag har spenderat hela dagen med min familj. Mamma väckte mig vid kvart över tio, och jag gick upp och åt frukost. Medans mamma , Rikard & Emilia va ute med hunden låg och jag sov och sen läste jag lite. Sen tog jag en varm dusch och sen fixade jag mig lite.

Efter att jag hade lekt med Emilia, hoppat studsmatta, suttit ute och läst, lekt i sandlådan osv så skulle hon sova. Men jag sa att vi skulle pyssla när hon vaknade, så hon vägrade sova i sängen med mamma, så hon kom ner när jag satt vid datan, och hon va så trött, så jag la mig i soffan med henne och hon somnade efter två minuter. Då hörde jag höga snarkningar, xD , så jag satte på tv och kollade på tv.
Sen när hon vaknade gjorde jag och ina tvål, de tog ca två timmar, eftersom vi hade glömt att sätta på plattan,. Så korkade vi är alltså.

Menmen, sen hoppade vi studsmatta, och jag satt vid datan. Har kollat på talang på datan, och spelat det där tvspelet med Felix. Just nu sitter och vid datan och kollar på wipeout på tvn, ska fortsätta kolla. Har bilder, som jag lägger upp senare.
Skriver igen imorrn kväll, eller nånting sånt. Men imorrn ska jag ju till norrtälje och träna, och sen ska jag typ äta med mormor efter , men men, får se om jag skriver imorrn, men jag hoppas det.
Aja, hejdå allihoppa ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0