tema-dag

Tingeling ! :) Idag var det ju tema dag i skolan, och det var faktiskt jätteroligt :) Jag, Hanna, Emelie, Astrid, David & Phrommin äger :) Haha, men i alla fall. Efter skolan drog jag, Sarah & Wilma till sollentuna vallen, och där träffade vi en massa folk, så vi spelade lite fotboll, och sen kom det några typ 18-20 åringar och frågade om vi ville möta de på match, och jag tror att vi barnen vann stort? eftersom dom gav upp x) Haha, sen hade vi skit kul, och sen åkte sarah & Wilma hem, och jag, Bella och Sampe stannade på hållplatsen, gjorde inte så mycket så jag tog bussen som kom och åkte hem. Det var skit kul, och vi va as många! :D ( kommer inte ihåg alla namn )
Sen kom jag hem för ett tag sen, åt & har duschat, Nu ska jag snart kolla på andra avenyn, och innan det blir det nog one tree hill avsnitt.

ja juste, tack för alla underbara kommentarer och för att ni besöker ! det har höjt sig så sjukt mycket dom senaste dagarna, fortsätt så ! :D

Skriver mera ikväll/imorrn, hare bra så länge , kisses michis !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0