blev inte riktigt som planerat


Foto: Hittad på datan,
På bilden : Emilia när hon var mindre :)

Hejsan hoppsan ! :) Jag åkte ju till norrtälje idag, men det blev inte riktigt så. Gick till hundklubben och påvägen dit så hörde jag ngn skrika, och det var min älskade saknade Olivia Hatje ! Så vi stod och snackade en liten stund, sen fortsatte jag mot hundklubben. Där satt jag och väntade i typ en halv timma sen kom Morfar och hämtade mig. Eftersom det var svinkallt och jag hade skit ont i mitt knä så kunde jag inte vara med. Så jag tog bussen hem igen. Kom hem vid två tiden typ. Träffade Jenny vid halv tre, och vi gjorde inte så mycket, pratade bl a. Sen vid halv fem gick vi hem till min mamma, och där kollade vi på tv. Sen åt jag och jag skulle träffa Frida och jenny nu, men dom ringer aldrig och jag orkar inte gå ut. Känns som om jag har feber.. men jag har inte det, men ändå.. Så min kväll ska tas lugnt, och äta lite godis sen =) , goooottiiisch.

Tänkte fixa med bloggen nu, så vi får se resultatet sen, kyssar så länge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0