smärta



Hejsan svejsan ! :) Jag har inte fotat idag, det är därför det blir en gammal bild.
Först skolan, sen drog jag, jessica & Sarah hem till mig, och där gjorde vi ingenting typ, förutom att snacka i tlfn med Jessica och Nikki. Usch, det trodde jag verkligen inte om dig Jessica trodde du hade förändrats, men det hade hon inte. Men ändå, Sen drog vi till kärrdalsgården, och där gjorde vi inte så mycket, Vi va med sebbe och hans kompisar en liten stund, sen drog han in, Då gick sarah hem, sen kom jenny och frida, och då gick Jessica hem, 
 och vi gick hem så jag typ retade Dennis och vi "bråkade" lite, det slutade med att jag bet hnm x) Haha, känner mig så snäll ! Sen hade jag sällskap av Jenny och frida till ängen, och då gick jag hem.. Träffade Wilma, Jonatan och det var fler men jag kommer inte ihåg, för jag stod mest och tittade, var skit deppig.

Sen gick jag hem, och spelade match, blev fälld och mitt knä dampade, så nu sitter jag här med svullet knä med bandage på. Vi förlorade med 1-0 mot djursholm, menmen, vi kommer igen nästa match brudar.
Vi hade ju gäster oxå, och sen tog jag med Celest på en promenad till ängen, där träffade jag Frida och Jenny, vi snackade mest. Menmen, sen drog jag hem , och nu sitter jag hära, ska lägga ut ett roligt youtube-klipp, så aa. Skriver mera imorrn om jag hinner,
kisses michis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0