Fotbollsmatch belebarkaby-kärrdals if

Hejsansvejsan! :) Förlåt, jag skrev inte igår... Eller jo, jag skrev att jag skulle skriva idag, och jag hann inte skriva imorse, tihi :)

Igår:
  Jag blev överlycklig, på gympan körde vi fotboll , och jag fick bevisa att tjejer kunde vara bra på fotboll, och jag lyckades eftersom jag fick beröm av killarna efter :) HAHA,. Jag åkte direkt hem från skolan, åt , pluggade sen gick jag till bussen. Träningen gick uselt, eller inte första timman, men sen börja hon dampa. Efter fikat så ingonera hon mig totalt, hon fullständigt sket i mig. Så jag gav upp, och satt ner sista halvtimman och hjälpte Erika, men om man har en hund som jag har , en hund som är 12 år gammal, så kan man ju inte förvänta sig att hon ska orka springa i två timmar, så , aa... Aja, sen åt jag och mormor på donken, och sen åkte jag hem. Kom hem typ kvart i nio, och då satte jag mig vid datan, sen gick jag och la mig.

Idag:
Först sovmorgon till halv tio, sen skolan. Rektorn har gett pengar till min mentor för hon ska köpa fika till oss , för vi ska snacka om saker tjejer för tjejer och killar för killar, så vi ska göra det fyra tisdagar frammåt. Tihi, lite kul faktiskt :) och gott xD , Menmen, sen fortsatte dagen. Det är jättetråkig dag på tisdagar. Efter skolan drog jag hem, och Jessica följde med, vi hoppade studsmatta, sen kom hon på att hon skulle göra ngt me hennes mamma, så hennes mamma kom och hämtade henne. Så jag gjorde inte så mycket, vid fem åkte vi till rösjöns ip och Felix hade match. Så kollade på den, dom vann mot belebarkaby med 5-2 eller någonting sånt. Tyckte det var jättebra spelat =) tIhi, sen åkte vi hem, vi åt och sen har vi fikat. Nu ska jag bara ta det lugnt, sen ska jag kolla på andra avenyn och sen ska jag sova. Bilder kommer, tihi :)
Kisses - Michis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0