Sooooommarlov- Vill ha nu !

Idag har faktiskt dagen gått fort, vilket är bra eftersom jag vill ha sommarlov nuu ! :) Menmen, i skolan hände inget speciellt, förutom att vi körde tråkigt höjdhopp på idrotten, och på lunchrasten åt jag med Astrid och va me henne på lunchrasten.. Jadu, sen på matten så ramlade jag av stolen, vilket för klumpigt och det gjorde lite ont faktiskt (aa) Sen gick alla till bussen, och jag åkte hem och mötte mamma vid hållplatsen, så jag hängde med till dagiset och hämtade Emilia och felix var dära, så sen gick vi hem, och jag satte mig hära. Nu ska jag faktiskt lägga mig och plugga , eller läsa, eller kolla på tv, vet inte, kanske skriver senare, nu orkar jag inte skriva mera..



Tagen av : Mig,
tagen : I måndags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0