glass :)

Tingeling (;
Har inte skrivit på hela dan , för att jag inte har hunnit.
Allt började i morse, när mobilen ringde, och äntligen är det påsklov , så man slipper den dära j*vla mobilen, som ringer halv sju varje morgon förutom tisdagar, och väcker en, så känner man att man måste gå upp, för att hinna, usch säger jag bara. 
Men i alla fall, sen i skolan hände det inget speciellt, men efter skolan drog jag , jessica & sarah hem till mig, och vi gjorde inte så mycket, sen stack vi till vivo och köpte glass :) hahah, sen gick vi till gården och frågade om vi fick jobba på ngt gårdsdisco nångång, då sa tony visst, idag. sen drog alla vi hem, och jag träffade jenny vid vivo. Jag och jenny drog hem till min mamma, och vi gjorde inte så mycket, sen smsade vi simon och han kom, och sen gick vi ut med min hund kimmi och gick hem till simon för att han skulle byta om, sen gick vi hem till jenny för att hon skulle byta om och hämta en fotboll. så hämtade hon glass samtidigt, känner mig otroligt tjock ! usch på mig,
måååste börja träna varje dag alltså,. Sen gick vi hem till min mamma igen och jag lämnade kimmi och satte på mig fotbolslkläder och fixade allting, sen åkte vi till sportfältet och spelade fotboll, och sen hade jag träning, kom dit vid halv fem och träningen började kvart i sex, så vi spelade ett gott tag, och sen hade jag träning i en timma.

Efter träningen åkte jag hem, duschade foooort, fixade mig, åt och sen bytta jag om för ja ginte var nöjd med dom andra kläderna jag hade innnan, sen gick jag ner till skolan och mötte upp sarah, och vi gick till gårdsdicsot, då fick vi reda på att han redan hade lovat några andra, så vi fick gå in på gårdsdiscot gratis, så vi va me killarna och amanda, clorre, Olivia & Becca det var faktiskt skit kul. Sen var det slut och jag fick sällskap av Sebbe, simon och becca, sen kom alexandra oxå, men i alla fall. då gick vi hem till becca och hämtade hennes hund, sen följde dom mig hem , och sen har jag inte gjort så mycket, har jättetråkigt, ska sova, eftersom jag ska upp halv åtta, för att Astrids pappa hämtar mig kvart i nio, och sen har jag zoonträning..

Aja, god natt allihoppa.

Kommentarer
Postat av: bara undrar ?

vad'e zoonträning? bra blogg (: michis riktigt bra





men ja hoppas vi ses ! <3

2009-04-04 @ 13:54:05
Postat av: michis

Ehm, vem är du ? :)

Jag hade zoonträning med stockholms fotbollsförbund, och min tränare visste inte varför det hette zoonträning, för man lär sig allt från grunden och utvecklar allting :)

taaaccck, aa :) , vem du nu är xD

2009-04-04 @ 14:20:08
URL: http://foreveryouandme.blogg.se/
Postat av: Mimmi

svar: Ja verkligen, vädret har varit så fint de senaste dagarna. Riktigt vårväder :D

2009-04-04 @ 15:26:16
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0