yesbox

När i kommenterar, gör det ej annonymt, då kan ni inte få svar !

God morgon , allihoppa ! Det är jäättevarmt ute, så nu är det på me lite kläder och sen gå till skolan. [ bild finns under ] Idag går jag bara i skolan till tio över elva, och då vet jag faktiskt inte va jag ska göra. Eftersom det är valborg så blire säkert kompisar ikväll, men jag vet faktiskt inte va jag ska göra. Så , får väll ragga upp någon,  =) , haha, men, nu ska jag fixa det sista och gå till bussen, så , skriver senare,massa pussar & kramar från en superglad michis :D



Dagens:
Gråa leggings - fick av mamma !
rosa linne typ - italien!
vit kofta - fick av mamma !

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Okej vad kul! :D

Nä, ingen aning. Jag ska iaf till Mellbystrand! :D

2009-04-30 @ 09:54:31
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0