10/2

Heeejsan. <3
Glömde skriva en sak idag, att jag gick upp vid halv åtta för att gå ut med hunden (: så jag fixade mig och åt frukost till halv nio, sen gick ja ut med hunden och sen vid fem i nio kom jag hem, sen glodde jag i spegeln i typ hundra år, hihi .. (:
Men i alla fall,.... På träningen var dt jätteflumm, ... först fick jag bollen på läppen & näsan, sen bara på näsan"/ så har värsta fläskläppen ... -.- när jag kom hem åt jag och sen duschade jag , och nyss va jag ute med hunden. Kollar på andra avenyn just nu, det är jättehemskt "/ Lotta vill skilja sig.. "/ aja, dom som kollar på det håller nog med mig ! har sett på alla avsnitt, tror att det är 144 st? ;o Meen, som sagt, får se om jag skriver imorrn, menmen,
hejdå, God natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0