11-12/2

Heejsan ( ;
Jag skrev ju inte igår, men johanna kom till min skola vid typ halv två lr va det var, och satt och väntade utanför mitt klassrum, men jag gick ut till henne och hon frågade om hon fick vara inne i mitt klassrum, och det fick hon, så hon satt bredvid mig och garva (aa) Men på matten fick hon inte vara inne i klassrummet, för skulle ha prov "/ , det gick väll sådär, rätt så dåligt tror jag... haha, (: men iaf, sen drog vi me bussen hem och jag gick ut me hunden sen stack vi till norrtälje och åt på kina resturang ( ; skita goottt, haha, johanna ; jag fick ont i rumpan, nu har jag byxor på mig, inte kjol (A) haha, det var en liten flicka som satt bbredvid oss , hon skrek det xD haha, satt och as garva (aa) Men iaf, sen gick vi på det dära mötet, och mickaela va oxå dära, så allting blev aaasss flumm ! vi lyssnade ingenting på mötet, fattade inte ett piss (?), vi brydde oss med om kakorna och saften ! :D haha, sen efter vårat möte va det möte på undervåningen oxå, så jag , johanna och mickaela stannade dära uppe, och alla klagade på oss :o dom hade typ hört allt vi sagt, (privat)  och typ hörde var ända steg vi tog :xD haha, lite kul faktiskt, sen vid halv nio tog jag bussen hem och kom hem vid halv tio, och då gick jag och la mig nästan på direkten, vid kanske halv elva iaf (aa) ,

idag, gick jag upp vid kvart över sex för att gå ut me hunden, när jag kom till skolan var det träslöjd.. gör en gubbe av metall, så jäkla sexig ;D haha, *nat* xD menmen, sen hände det väll inte så mycket, iaf inte som jag kmr ihåg,
men sen iaf när jag väntade på bussen så när bussen kom ställde jag mig i knön ( det var mkt folk , lr typ 4 st framför mig iaf)  , så när jag skulle gå på hade jag foten på första trappsteget, för att julia stod framför mig, då stänger han dörren, så mitt ben trycks in i kanten och jag slår huvet i fönstret typ -.- , sen öppnas den och alla går in, men vi snackar sjukt mkt om det, men iaf, när alla hade gått av i kärrdal så gick jag fram till hnm och snackade me hnm, då stannade han bussen och snackade me mig, och typ jag skrek på hnm , och han typ försökte vara oskyldig? :S , men han sa iaf förlåt, på ett ungefär? ... Men iaf, sen när jag gick hem fick jag sällskap av Mathias, haha, han bah , du skämde ut diglite, för alla hade lixom hört och allting, men jag bah nej, för jag skämde nt ut mig ;o jag fick typ totalt damp !

När jag kom hem satte jag mig vid datan och försökte blogga, men det funkar inte ;o men sen efter typ tjugo min kom Andrea och firda, och vi snackade bara och kollade på fjortisjakten på facebok, men vi hann inte så långt, vi tröttnade ;o sen stack dom jag jag pluggade matte, hoppade över träningen för att plugga till provet imorrn, sen åt jag och sen duschade jag, och sen fikade jag och nu sitter jag hära, måååste packa nu, bilder kmr typ när jag kmr hem till pappa.

helgplanering;
Fredag: till johanna, men en massa folk....
lördag: kanske johanna hänkar me mig hem , lr så stannar vi hemma hos henne
söndag; träning halv tre...
så ni får bilder ngn gång, hihi (aa)
aja, god natt allihoppa ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0