13/2

Hejsan ;D
asså idag är det freda den 13 ? men det har inte hänt mig ngt, lr asså typ inget stort iaf, bara ngt litet ;o
Dagen började me att bråka me johanna, inte kul faktiskt, men asså, vi bråkade som in i helvete, men aja, sen fixade jag mig och stack till skolan, när jag kom fram hade vi matte , och vi hade matteprov... -.- det gick nog åt helvete ! tror jag iaf? :P haha. sen hade vi no och våran lärare dampade ! sen hade vi i alla fall franska, och jag hade inte gjort läxan, så typ fick ganska mkt skäll, men hon bestämde sig för att vi skulle göra förhöret på måndag, men iaf, sen hade vi lunch jag och jag snackade emelie, för va typ fett me damp deppig... haha.. sen hade vi mattelabb och vi fick reda på proven, som vi gjorde i onsdags, jag fick 9 av 16 , jag äger verkligen (aa) sen slutade vi  (aa)

Men skit samma, vi skiter i skolan, det är inte så intressant ;D vi fick sluta en kvart tidigare och jag stack hem direkt, och packade sen satte jag mig lite vid datan en liten stund och aa , packade ennu mera sen tio i två gick min buss, åkte till danderyd sen vidare till johannas skola, nu ska jag skriva det roliga, samtidigt det som man blir sur över. Jag klickade på stopp, men ingen knappt funkade ! så jag skulle ju gå av vid roslags näsby men kärringen släppte inte av mig, så åkte vidare till gillinge och gick av dära, och gick över bron och sen kom bussen typ direkt, och åkte till roslags näsby direkt och sen gick jag till johannas skola och då mötte jag Linus, Johanna och amanda,

så vi väntade på bussen sen åkte vi till karby skolan och där mötte vi Wille och Adde, sen stack vi till haket lr vare heter och johanna köpte godis, för att hon fick fem kr av jenny, sen stack vi till gympasalen med jenny, och kollade på när folk körde innerbandy, sen kom johannas mamma och hämtade oss och när vi kom hem så la vi oss i soffan och åt godis och sov, sen nu sitter jag hära, ska snart äta tror jag, men aja, kan inte skriva mera, skriver imorrn,
pussar och kramar från michispichis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0