17/2

Det var inte meningen att bli kär, man kan inte hjälpa att man är kär, det går bara inte. man kan inte ta kontroll över sina känslor, man kan inte hjälpa att man är kär i fel person, för man kan inte bestämma när känslorna ska komma... Om du bara visste hur mycket jag tänker på dig, om du bara visste hur mycket jag drömmer om dig, om du bara visste du jävla mycket jag älskar dig..., om du bara visste hur mycket jag fantiserar om dig , och om oss... skulle allting bli så grymt mycket bättre... Asså sen första gången jag såg dig, har jag gillat dig, och nu, är det mer än så... du fattar vad jag menar, .. asså , åååhh... jag vill bara att det ska bli du och jag... om du bara ville veta att jag inte kan leva utan dig, du är lixom min drog !, man blir beroende, och sen går det inte att sluta... Jag älskar verkligen dig, har allid gjort och kmr alltid att göra, förstå det snälla!

/ Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0