2/2

Thingeling :)
Idag har det inte hänt så mycket, förutom skolan ... Hmm, den va seriöst skit tråkigt.. På gympan körde vi samma sak nästan i en och en halv timma, typ ngn lek, skita tråkigt ! på lunch rasten skulle jag, wilma jessica och sarah gå och köpa lösvikt godis, men det va skita dyrt , så vi stack till filmkedjan, men den va inte öppen, så vi bestämde oss för att gå dit på rasten efter bilden, så vi stack dit då, och dom skulle ha öppnat tolv, men halv ett var det inte öppet.. så vi sket i det och köpte lite godis på ica, så fick 4 sp av Gino älsklingen ! hihi.
Efter skolan drog jag hem, pluggade och satt vid datan en stund, sen 16.10 - 17.05 - ONE TREE HILL ! skita bra (: Sen satte jag mig vid datan igen när pappa hade fixat, men msn funkade inte så hela kvällen har pappa försökt att få det att funka,, och nu funkar det ! :D:D:D:D typ jääätteglad :D
Nu gör jag ingenting typ, msn, pea , och skriver blogg och smsar ! :D
Imorrn slutar vi fyra "/, och jag har träning kvart i sex (: skita kul (:
På lördag ska jag till enköpning på fotbollscup, det ska bli jättekul ! ;D
Menmen, ska försöka plugga lite nu, eftersom vi har engelska tills imorrn -.-

P U S S A R    M I C H A E L A


bilder kmr !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0