27/2

Hejsan svejsan (:
Har suttit och fixat en massa bilder, men det vill inte funka! så är typ jättesur... eller alltså, det funkar men det går inte att lägga upp på någon hemsida.. ska fortsätta fixa det sen, . Idag vaknade jag vid tio , för felix väckte mig , och vi två gick upp och åt en mysig frukost sen fixade jag mig och en massa. pappa kom och hämtade oss vid typ halv ett, så nu är jag hos pappa .. Skriver igen sen innan träningen om jag hinner, för nu ska jag gå och möta beeecccuuuus vid vivo! evigheter sen jag träffade henne, och jag ringde henne i morse, och jag va säker  på att hon va i orsa, men det var hon inte, som tur va !
Bilder kmr sen,
aja, måste kila, hejdå <3 / Michis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0