8/2

Tjenare (:
Sen jag skrev sist har det inte hänt så mycket, jo , det har det :)
När johanna hade fixat klart sig gick vi till Miska, haha, jag tog johanna's skor , haha, som liknar ridstövlar.. fast det är inte det, men ändå.. jag typ halkade omkring bara;o när vi kom till hnm satte sig johanna vid datan direkt, och jag stod bredvid, sen satte jag mig i soffan och kollade på film och sen kom johanna och miska satte sig vid datan och spelade ;o haha, så sjukt tråkigt spel... tror jag iaf? (aa) sen gjorde vi inte så mycket, sen vid halv tre skulle vi gå, men då skulle tydligen miska med så han packade fort och sen gick vi hem till johanna. haha,
det började med att jag putta johanna ner i diket, men hon ramlade nt "/, sen kasta hon snöboll på mig och sen kastade jag på miska, så han kastar på mig, och johanna springer iväg, låååångt förre oss. när vi kom hem åt johanna och sen åkte vi vid typ tre.
 Allstå, johanna skulle till dansen... Ingela släppte av miska vid ngn kyrka i brottby och hon släppte av oss vid dansen, men sen vid dörren bangade jag och gick till bussen ist, och åkte hem... när jag kom hem satte jag mig vid datan och sen åt jag och nu sitter jag vid datan igen (:

Har studiedag imorrn (: haha, ska till norrtälje, och träffa Olivia, men hon svarar inte , så jag typ har en tanke om att hon nt kmr komma? ;o hmm .... hon måste svara nu ! ska försöka igen, skriver mera ikväll/imorrn.
/ Eran Michispickis


- Jag med matchens lirare tröjan (: <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0