9/2

Heeeeejsan (:
Sen jag skriv sist har jag nt gjort så mycket, åkte ju in till norrtälje men det blev inte så mycket, åkte dit och sen väntade på morfar som kom med Celest, the dog ;D och träffade Olivia och Pride, sen tog jag bussen hem, efter typ en halv timma... Dom skulle till donken och jag hade hunden och inga pengar, så jag stack hem ist... När jag kom hem satte jag mig vid datan typ inte på direkten men efter ett tag iaf. sen åt jag pankakor ;D haha, en fråga, stavas pankakor med två n lr ett n ? :O haha, .. xD Sen har jag bara suttit vid datan typ, har fixat sarah's blogg, www.osvikbar.blogg.se, så kolla gärna den (: Sen nu ska jag ta bort sminket och kanske sova, är jättetrött.
skriver mera imorrn, tyvärr inga bilder...
Imorrn ska jag till ett medelhavsmuseum med klassen -.-, så bilder kmr nog imorrn ! :D
pussar Michispickis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0