bilder från tiden som har gått



1.  Jag färgar håret, när färgen är i och jag sitter vid datan (:
2. Johanna när hon åker fyrhjulning (:
3. ehm , jag ?
4. Våra spår på isen =)
5. Johanna är lååångt borta och åker ;)
6. Jag skulle ju då vara lite ego och fota mig, men det blev nt så bra ! "/
7. Johanna åker fyrhjulning :D
8. Johanna sitter på fyrhjulningen för jag tvingade henne och stanna ;D
9. himlen (:
10. skogen och isen
11.  första bilden i habo, jag och johanna.
12. från i lördags, vaddå tjocka? :o vi är nt tjocka xD
13. Min glass (:
14. Jag på kvällen, väääldigt oseriös !
15. Johanna åker skogsvägen haha, xD
16. ehm, fyfan vilken blick :o
17 vi skulle fota,  men vi lyckades nt så bra (aa) jag och johanna 
18  johanna såg en spindel på vägen, och sätter mig och skriker, sen springer vi upp till johanna farmor, men då fick hon nt tag på den så den fanns kvar under trappan "/ ....
19 Johanna lite busig (:
20.Johanna vääägrade visa sitt ansikte, men jag tycker bilden blev bra (:
21. Ja & johanna, vaddå oseriösa? :o
22. rooonja ! :D

( Klicka på dom så blir dom större! )
/ Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0