FREEEEDAG (:

Haha, i skolan så ville jag veta hur det var att vara kille.. :s
När man har samlag menar jag dårå, så jag la mig på Sara och körde arslet upp och ner.
Fyfaaan vad jobbigt det var, jag fattar vekligen inte hur killarna orkar.
Jag gav upp efter typ en halv minut.
Eller så gjorde jag bara väldigt fel, för alla som gick förbi började as garva åt mig, men alla gör väl på sina sätt (: HAHA
Och skol maten blev 30 minuter försenad, jag fick typ damp.. var "jätte" hungrig -.-
Efter skolan så åkte jag till LoppiLoppan..
Ganska kul, fast jag var sjukt trött. Jag kom på att Loppans ena hund är fjortis ^^
Smart, va?
Jaja, sen kom Miska och Pappa och hämtade mig.
Vi åkte till Norrtälje och åt på Kina Restaurang, mysiigt. x)

Imorrn så kommer nog bästaste Michis hit?
Eller hon måste!  haha


(klicka på bilden om du vill se den större)
Min fina fjortis som jag ritade på vägen hem från fjällen med bästavän :) hahahahah

Pussar Johannis


Kommentarer
Postat av: Michaela

det beror ju på cupen ^^

hur långt vi kmr, men jag vill så fucking gärna kommma, det vet du.

älskar dig bästastevännen

2009-02-06 @ 20:39:34
URL: http://foreveryouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0