Måååndag (:

En tråkig och vanilg skoldag..
Haha, nej men så länge jag finns så är det ganska kul faktiskt (:
Skoja, men jag tycker jag själv är rolig. Haha, men det är inte ni intresserade för er.. :/
Efter skolan så stannade jag kvar och "pluggade"  med Sara, Amanda och Linus ^^
Haha vi satt och lyssna på The Voice och NRJ, satt och sjöng och Sara var väl den ända som pluggade fast inte så mkt dårå (:
Linus åkte hem tidigare för han hade träning -.- 
Haha ca 10 minuter efter han gått skrek Sara till:
ÄÄÄH.. MIMMI SLUTAR NU !
Sen försvann hon.
Efter allt "pluggande som var så himla jobbigt, haha
så tog jag bussen till pappas jobb, satt och prata med hans jobbakompisar ett tag sen åkte vi till Kårsta skolan i Vallentuna för pappa skulle ha bandy.
såå jävelst trååkigt, efter det så åkte vi hem..

Jippi, vi har 2 prov imorgon i SO och Engelska.
Jag kan inte ett piss så ska plugga nu (:

Kyssar Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0