länge sedan

hejsan Svejsan ! :)
Kan berätta lite vad som har hänt sen i lördags, har typ tusen bilder att lägga upp oxå ..

lördag: Vi tog en buss vid tjugo över elva mot danderyd och köpte massvis me godis dära, och sen tog vi bussen till norrtälje och flummade på bussen, sen tog vi bussen ända till landet, så vi gick av vid husinge vägsjäl, och så gick vi lite tills pappa kom, .. helt plötsligt, kmr det en bil, och det var pernilla ;o lixom, dom bodde dära förut, men dom flyttade i somras , , så ja bbah, vafan gör hon hära lixom? , för hon bor ju i täby nu ! mihihi, lite överraskande kanske (aa) men i alla fall, när vi kom ut så vilade vi lite, sen tog vi min lillebrorsas fyrhjuling och åkte ner till vattnet och åkte på isen :D , så fucking kul det var alltså! sen efter en timma åkte vi hem till landet asså, och då va farmor och farfar dära för dom skulle fika hemma hos oss, så vi fikade sen sov vi och sen åkte vi igen.. sen vid halv sju kom tord och gittan, våra grannar och åt middag hos oss (: så vi hade det mysigt och sen efter maten stack dom hem till sig tsm me pappa, och då va jag och johanna ensamma hemma så vi kollade på melodifestevalen, och åt glass och en massa.. sen skrämde vi upp oss jälva så vi sprang runt och skrek... och eftersom jag var livrädd så låste jag in mig på toaletten och gömde mig i duschen, och sen fem min senare kom jag ut, och aa... sen kom pappa hem vid typ halv tolv, och vi va duktiga och somnade vid typ ett ! :D

Söndag: Johanna väckte mig genom att kittla mig "/ , så jag vaknade och gick in i duschen, (: och sen åt vi frukost och sen gick vi ut och körde på isen igen, men det hade blivit jättekallt, så vi körde runt området och sen körde vi skogvägen till bilvägen, så vi vände och körde tbx ;D , sen körde vi till brevlåderna och tillbaka . Efter det fixade vi oss och sen åkte vi hem. Pappa släppte av oss i roslags näsby för johanna skulle dansa, så jag satt på det dära hårda golvet och smsade samtidigt som jag kollade på johanna, hon va faktiskt duktig . sen kom johannas pappa och hämtade oss och vi åkte hem. , senare på kvällen kom miska och jenny, så jenny stack hem vid elva typ och miska somnade, haha, så han sov hos oss, xD

Måndag; Vi gick upp vid halv sju och började fixa oss , äta frukost, packa till jönköping :D vid halv åtta typ skjutsade johannas mamma oss till johannas farmor, så vi stannade dära till nio och då åkte vi mot habo ( jönköping ) så satt vi i bilen ett långt ta, sen åt vi på donken, och sen kom vi äntligen fram . När vi kom fram så kom det en liten hund springades (: det var söta ronja, hon va jääättegullig :D vi pratade lite me gerd, hon som bodde dära. så hon berättade vägen till skolan och ica, så vi gick dit, och vid ica köpte johanna tuggumi (: sen gick vi hem igen och kollade där vi skulle sova , det var på undervåningen och det fanns biljardbord :D:D:D:D , sen åt vi och typ inte gjorde så mycket. men på kvällen sminkade vi oss till reäla fjortisar och gick ut, men ..  vi blev typ jättechockade ! det fanns INGA ute ! så vi blev besvikna och gick hem, alltså dom har inte sportlov, dom hade det för två veckor sen ;o tror jag dem sa... haha, aja. sen spelade vi biljard och somnade vid typ halv ett.

Tisdag: vi bad om sovmorgon, .. men dom väckte oss vid halv tio, det tyckte dom va sovmorgon, haha.. men jag duschade och vi tog det bara lugnt hela dagen, sen vid halv tre gick vi till skolan för att vi skulle träffa Josefine ( Gerd's barnbarn ) så vi träffade henne och hennes kompis Louise (: så vi gick hem till Jossan och sen kom Johannas farmor och gerd dit så fikade vi, -semlor ! jättegott (: sen satt vi lite vid datan och sen gick vi ut och jossan bjöd alla på godis , =) , sen gick vi till ett stort hus som hade flera hallar, asså gympasalar typ. så vi kollade på när dom heta killarna körde innerbandy , lr iaf vissa (aa) haha, sen väntade vi vid entren och det kom en massa, sen kom typ ngn isak som dom kände, så han satte sig vid oss och pratade , sen kom det ngn annan som dom kände. omg, dom trodde vi va 92or ;o alltså skit säger jag bara ! men iaf, sen vid sju gick vi hem och vi åt vid halv åtta, sen kollade vi på tv och bara tog det lugnt.. somnade vid tolv typ.

onsdag: Väckerklockan ringde vid tio i sju, men vi gick inte upp förens vid halv åtta, så vi packade, åt frukost och fixade oss, sen vid halv nio åkte vi hemåt ! bilresan gick jättefort, gemfört med dit ;o skit säger jag bara.. godis och vatten, musik och en bok, - livet (: haha. men vi sov jättemycket, lr iaf jag. sen släppte hon av oss i danderyd och vi tog bussen hem. när vi kom hem fixade vi makaroner ( stavning? ) , och nu sitter vi hära.
Vid tre ska jag till ngn vare nu va och ta bort mitt slater, typ operara knäna, men nt riktigt opration, kan berätta sen när jag har vart dära, för jag vet typ ingenting xD , haha. efter det ska jag och johanna träffa folk, och hon ska sova hära. sen imorrn kanske mik kommer !!!!! har inte vart me henne sen i somras ! fyfan va jag saknar henne alltså. Sen frågade  olivia om jag ville komma till täby och träffa henne och sara, men vi får se när mik kmr, för johanna skulle åka hem vid elva i alla fall.. menmen, ska inte skriva mera nu, det blir för långt xD lägger in en maaaaaaaaaaassa bilder !
Kyssar Michaela !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0