My day va underbar :)

Tjabba Tjena Mitt bena ! :) Haha, det tyckte jag va kul =) Aja, strunt samma. Hur har eran dag varit ? :D min har varit från fruktansvärt hemsk, till underbar, från gråt till skratt.. Jag började morgonen med en sak i skolan och jag satt och grät typ ända fram till lunch, jag fick hoppa över matten och idrotten om jag ville, men den ville jag inte missa. så jag sprang omkring och grät då och då. Sen åt jag lunch med min älskade Astrid som stöttar mig alltid ! Jag älskar dig hunny,. Sen på matten hade vi matteprov, men jag har bestämt mig för att göra om det och göra det på fredag ,och det fick jag för Amer vet vad jag går i genom. Efter skolan kom johanna och vi träffas Nicolas och hans kompis :) Först va vi ute och sen stack vi hem till Nicolas... Mysigtmysigt.. :) Det va faktiskt jättekul :) hihi. Sen åkte vi hem och åt, och sen fikade vi eftersom mormor och morfar är här.

Snart ska johanna åka hem med mormor och morfar, då ska jag duscha och sen ska jag nog plugga , och sova får vi inte glömma.  hihiihi :)

nu har johanna åkt :'( Stackars mig :( 


Aja, ha det bra :) <3

Kommentarer
Postat av: cecilia

vad gulligt :) skulle du kunna förklara ? <3

2009-06-03 @ 20:33:44
URL: http://ceclaans.blogg.se/
Postat av: cecilia

Okejs, tack älskling! <33

2009-06-03 @ 21:11:36
URL: http://ceclaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0