10 mars, ngn som fyller år? (:

Shabba :D
Idag har dagen gått riktigt seeeggt ! , allvarligt segt, minuterna gick inte ens frammåt, dom verkade gå bakåt? Asså ååhh, sen kom jag på att jag hade glömt ngt att äta till fikat , som vi har vid tre , så jag fick gå runt och sno av alla .. (aa) Riktigt tjockis jag är alltså ! Så rätt besviken blev man ju ..

Menmen, idag har det inte hänt så mycket. Allting började med svenska, och då kom den nya tjejen Nor, hon bodde i jönköping innan, och kommer från iran, intressant va? (: hon är faktiskt riktigt rolig,. Menmen, sen fortsatte dagen , och på lunchen gick jag till biblioteket med Roma, han skulle låna en bok, haha, men han hittade nt den han ville ha, sen letade han ännu mera och blablabla..

Sen hade vi lite allt möjligt, den sista timman fick vi göra alla våra läxor, men min penna gick sönder så det gick inte att arbeta "/   , så gjorde en massa andra läxor, för jag började med svenskan , ( en saga ) menmen, strunt samma, ska inte snacka om skolan !
Efter skolan åkte jag direkt hem och satte mig vid datan, sen pluggade jag i två timmar, och åt middag och fikade, eftersom min Mormor & Morfar var här, men dom åkte nyss.. nu sitter tjockisen här igen, och kollar på den rätta för rosing eller vad den heter,. Snart ska jag kolla på Andra avenyn,. Sen ska jag soooova ! :D
Har inga planer för i morgon, så vi får se vad som händer imorrn (:

Menmen, skriver igen senare,
Kyssar Michaela !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0