2-0

Hejsan hoppsan ! (: Sen jag skrev sist har jag ju spelat match, det gick så dära, vi vann iaf med 2-0 , inte våran bästa match men ändå . Fick damp på en tjej, . Jag gick på henne för hon hade bollen, som man ska göra lixom, jag gick på med kroppen och allt, hon bah vafan gör du ? , jag bah, jag spelar fotboll, du själv?  jag tar bollen av henne , och hon skriker jävla biatch, jag bah , ursäkta? Sen putta hon mig i ryggen, så jag flyger ner med knäna före, och dt gjorde så grymt ont ! mitt knä är typ lite svullet :S
Menmen, nu strunar vi i matchen, det var bara en träningsmatch. När jag kom hem så badade jag och fixade en fruktjuice, Melon och apelsin blev det idag (: Sen satte jag mig vid datan och pluggade engelska. Sen har jag ätit oxå, och nu sitter jag hära igen, ska snart sova, är jääääättetrött, menar verkligen jättetrött... Har redigerat bilden under, blev faktiskt rätt så nöjd..
Menmen, skriver mera imorrn,
/ Michaela '



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0