2/1

Thingeling (:  Tkr faktiskt att alla kan kommentera lite mera, eftersom vi har så många läsare ! mihihi. tkr alla ska berömma Johanna som äntligen har skrivit, efter att jag har dampat på henne en hel del =) mihihi..
Idag har det inte hänt så mycket, förutom skolan.

 Vi hade idrott, och vi körde badminton, det var faktiskt kul (: förutom att jag fick ont i knäna, och det var jätte jobbigt att gå upp & ner för alla trappor hela tiden, eftersom jag fick jätteont i knäna..  uschusch, nu slutar vi klaga ! På bilden hittade jag inte mitt arbete, för min bildlärare hade tappat bort mina arbeten ! så jag börjar typ dampa ... men i alla fall, när vi slutade sprang jag och calle till bussen, tsm me alla andra oxå , men dom stod redan dära, ( misstolka ingenting ) menmen, när jag kom hem fixade jag mellis, gottgott :D, sen har jag fixat naglarna och suttit vid datan,
just nu snackar jag med mik, ( mikaela ) tänkte snart kolla på one tree hill :D
Menmen , kanske skriver mera sen, just nu orkar jag inte, ska vara lite social mot mikaela !

Men
nyss så började det typ låta skit högt ute, som ett larm, och pappa sa att det gjorde så för att det är första måndagen i mars, lite intressant att veta  , hahha. tänk, i hela stockholm ;o helt sjukt, tkr iaf jag, ngn som håller med ? (aa)
pussar eren Michis.

Kommentarer
Postat av: Sarah

I hela Sverige faktist, nt bara i stockholm ;)

2009-03-03 @ 17:13:28
URL: http://osvikbar.blogg.se/
Postat av: Michaela

Aha, det visste nt jag ;) <3

2009-03-03 @ 20:53:19
URL: http://foreveryouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0